pátek 17. února 2012

S háčkem v ruce.

Jeden šál přes ramena pro maminu :-)


Tento roste pro mou maličkost :-)




A ještě nějaké houbičky :-)





Mějte krásný víkend Vaše Romana :-)

11 komentářů:

  1. Romanko,
    ten oranžový šál to je teda krásná barvička :-)
    Hodila by se mi do kanceláře ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko, všechno je moc pěkné. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí ten smetanový, také by se mi hodil do kanclu CHICHI Daja

      Vymazat
  3. Romanka, veľmi pekné vecičky a keď si predstavím koľko pichnutí a nahodení háčikom to muselo byť... Klobúk dolu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. no pěkné já jsem se těch pustila do háčkování obalů na mobily a mám rozpleteny obaly ...sverříky na hrnečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Romanko, šál je krásný, ten bude maminu hřát.
    Pěkný víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Romanko, oba šály jsou opravdu parádní, a jak se teď budou hodit :o)
    Moc si mi líbí i koupelnové kousky, v melíru vypadají půvabně.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko, určitě pěkně zahřejí- ty šály,ostatní háčkování také parádní, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Thank you for following my blog.

    Greetings,
    Esther

    OdpovědětVymazat
  9. Romano, houbičky i šály jsou parádní, sice je to hodně nahození a píchnutí háčkem do oka, ale ten výsledek zahřaje u srdíčka:-). A ty houbičky jak si sami udělají ten tvar, to mě dostalo:-)

    OdpovědětVymazat
  10. šikovná!
    ty houbičky jsou super

    OdpovědětVymazat