středa 11. dubna 2012

Další polštářek.

Konečně jsem zalovila ve svém šuplíku nedodělků a podařilo se mi dokončit polštářek :-)



Dobré 3 měsíce jsem měla uháčkovaný přední díl s tím,že ji podšiji látkou,ale nemohla jsem se k tomu donutit,až jsem nakonec vzala háček a zadní stranu také doháčkovala.Prostě s tím šicím strojem stále bojuju,ale jednou vyhraju :-))))

15 komentářů:

  1. Ahoj Romanka, ďakujem za komentárik u mňa na blogu. Vankúšik je super a tie žlté tulipány. Na fotke vyzerajú ako keby boli dané do fialovo-bielej hranatej vázy. A nemusíš mať stres z rozrobených vecí, pretože ja ich mám tiež dosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko, moc pěkný polštářek, líbí se mi vzoreček i kombinace barev... :o) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko,
    polštářek se ti moc povedl :-)
    Vidíš to , to já to mám přesně opačně s šicím strojem si rozumím o trochu lépe než s háčkem ;-)
    Ale jak píšeš, jednou i já vyhraju :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Romano, polštářek jse moc hezký. I já háčkuji oboustranně a to proto, že zatím šicí stroj nemám:-) Já jednou taky vyhraju a koupím si ho:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný - krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářek je krásný--moje barvičky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko, to tak znám! Ale ta radost, když se něco dokončí! Polštářek je krásný. A moc gratuluji k výhře, taky mám od Jadvigy mýdélko, voní krásně!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Romanko, polštářek je moc pěkný, krásné barvičky.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  9. Romanko máš u mě ocenění za krásný blog

    OdpovědětVymazat
  10. Romanko polštářek je moc povedený, jsi šikulka.

    Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Romanko, máš u mě na blogu ocenění.. Krásný víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Romanko máš u mně ocenění blogu. Krásný sobotní večer a hodně kreativních nápadů

    OdpovědětVymazat
  13. Romčo, moc chválím polštářek. Anny

    OdpovědětVymazat